събота, 25 октомври 2014 г.

Размисли за духовността: Духовен художник

Може нашите артистични таланти за рисуване, музика и т.н. да са ограничени, но от гледна точка на духовността, ние всички сме художници.
Всяка сутрин получаваме чисто ново платно, за да рисуваме на него картината на новия ден. Всеки ден имаме възможността да създадем една нова художествена творба на нашия собствен живот.

Рано сутрин мога да започна с тишина и интроспекция, свързвайки се с моята креативна енергия, с мен-душата. Мога да създадам представата си за деня, с какво искам да съм от полза и какво искам да постигна в живота. Всичко започва с осъзнатостта, че моята същност е духовна и че съм създател и художник.

Осъзнавам, че от момента, в който влизам в полето на действието, всяка мисъл, дума и действие се превръщат в щрихи от моята художествена творба. В моите ръце е избора на цветовете и наситеността на картината.

Създавайки красиви позитивни мисли за мен самия, за другите и за живота, започвам да давам форма на моето художествено произведение. Какво искам да излъчва моята картина? Зависи от мен да създам творба изпълнена с мир, любов и щастие. Всичко, което трябва да направя е следното: всеки щрих, т.е. всяка мисъл, всяка дума и всяко действие да идва от позицията на моите оригинални добродетели.

Аз не съм роб на обстоятелствата, може и да не мога да контролирам това, което се случва навън, но винаги мога да съм художник, създавайки най-правилния и точен отговор на всичко, което се случва. В това се състои моята креативна сила.

През нощта, когато денят завърши, мога да проверя творбата си за изминалия ден и да видя дали съм доволен от постигнатия резултат. Да осъзная къде трябва да подобря моето изкуство и къде съм бил маестро. 
И да се подготвя за следващия ден, имайки за цел да стана по-добър като духовен художник, маестро на изкуството на живота.


Няма коментари:

Публикуване на коментар