петък, 21 август 2015 г.

Раджа Йога: Единство в Тишината

Всичко си има своето време,
Всичко си има своя отговор,
Всички имат своето право да са това, което са,
Приемайки тази реалност, всичко се хармонизира.

Където и да съм, аз съм гост,
Каквото и да правя, аз съм инструмент,
Каквото и да имам, аз съм управител.

Никога да не спираме да правим усилия,
Никога да не се отказваме от нашата цел,
Никога да не спираме да вярваме в промяната,
Да поддържаме тази вяра,
Да я поддържаме, без значение какво се случва
и докато любовта и времето ни водят и закрилят,
накрая целта се постига.

Когато умът е в пълно спокойствие,
когато е тих и освободен от привързаност,
тогава мислите се превръщат в нишка,
която се свързва от самосебе си с Бог.

Искрено общуване с Бог означава
да се срещна с Него такъв, какъвто съм.
Свързаността с Бог е автоматична за тези,
които имат вяра в живота.
Слушай Бог с осъзнатостта, че си Негово дете,
не с невнимание,
а с внимание, любов и оттаденост.

И в това пълно усамотение,
твоето преживяване за тишина, твоята сила,
могат да помогнат на тези, които ги нямат,
за да повярват в себе си
и да почувстват спокойствието...

БРАМА КУМАРИС

Няма коментари:

Публикуване на коментар